Veronica

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Veronica Johnsson - 3 januari 2013 23:17

Av Veronica Johnsson - 3 januari 2013 21:16

Så otroligt fin låt!

Egentligen är det inte hans låt, men han gör den otroligt bra, hans röst är perfekt!

Av Veronica Johnsson - 3 januari 2013 21:09

Det börjar komma en massa snyggt i butikerna nu inför våren och jag vill bara shopa loss bland alla butiker på stan! Men jag får hålla i stålarna lite i några veckor, måste verkligen lära mig att spara och dessutom vill jag att vårkollektionerna har kommit ut ordentligt! 


Bild från H&M


-

Av Veronica Johnsson - 3 januari 2013 20:56

Nu är jag hemma och har precis ätit middag, lövbiff och pommes! Mums


Idag var en såndär dag då man märker att man har varit ledig lite för länge, man är inte van att inte anstränga sig mer än man vill typ. haha, känns liksom löjligt att jag som har varit ledig i flera dagar är tröttare än de som jobbat typ hela julen, någonting stämmer inte liksom. Men det är ju alltid så efter ett lov. Men det avr skönt mycket folk i butiken idag, var lite stressigt runt lunch, men det är kul dessutom var det massor av leveranser idag så det avr svårt att hinna med allt. Har ju inte jobbat där på nästan en månad nu så det kändes skötn att träffa alla igen om komma igång, man missar så mycket på kort tid bara! 


Imorgon är jag ledig igen, och då kommer Jack hit vid 4 tiden kia och typ jag ska passa honom! :D Men nu blir det film 


 

Har ingen färsk bild, så det blir en från i somras! Längtar till nästa sommar :)

Av Veronica Johnsson - 3 januari 2013 11:53

Hejsan! Börjar snart att jobba, men har fortfarande 10 minuter kvar, jag jobbar som sagt 12 till 19, så jag lär vara hemma vid 8 typ.

Gud vilket omysigt väder det är ute idag, typ regn snö och massa slask, usch. Tur att jag inte behöver gå ut på hela dagen då! ^^

Ha en bra dag och se till att vila lite extra nu innan skolan börjar!

Bild från nyår

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards