Veronica

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Veronica Johnsson - 4 januari 2013 19:04

Har lekt för fullt här med Jack, så är helt slut. Nu har vi ätit middag och kollar på pirates of the caribean, jacks favvo film! ^^

Av Veronica Johnsson - 4 januari 2013 13:46

Hej på er! Nu när det är endast 3 dagar innan skolan börjar igen så måste jag verkligen ta vara på tiden och vila så tt jag blir frisk nu. Jag har varken ork eller tid att vara sjuk sedan, dessutom vill jag komma igång och träna igen! Hade planerat värsta träningsveckan innan jullovet men den sprack ju... Så när jag vaknade imorse så gjorde jag varmchoklad och bredde mackor, sedan tittade jag på "De tre musketörerna" musikalen (om ni undrar vad rubriken kommer ifrån så är det från musikalen ^^). Jag, mamma, moster, Joakim och massa andra var och såg den i höstas och nu visades den på tv:n för att det var en sån succé. Eller den gick i söndags men jag spelade in den och såg den nu istället. Den är så bra, bästa musikalen jag har sätt hitills! 



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards