Veronica

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Veronica Johnsson - 1 januari 2013 18:27

   

Topp från Australien (Supré) och Jeans från Gina Tricot



                                                                                                                                                                             

   

Fint va? ^^ 

   

           

Jag tog inte så många bilder, glömde helt bort kameran, men här är några iallafall! :)


 

Av Veronica Johnsson - 1 januari 2013 17:02



 Nu är jag hemma i Huddinge igen! Jag och alex gick upp vid 12 och åt frukost, sedan städade vi undan en massa saker från i går osv. Sen satt vi och spelade Wii med hennes syster Veronica tills jag skulle åka hem, det var sjukt kul, haha detta behövde man liksom. Det är så skönt med en sån här dag när alla är lika sega efter gårdagen, när man sitter i pyjamas till klockan är 4 liksom, haha härligt! 


Jag gillar Googles bild idag! ^^

 


Av Veronica Johnsson - 1 januari 2013 12:02

Jag hoppas att alla har haft en otroligt bra nyårsafton med släkt och vänner, och firat riktigt ordentligt!

Själv så var det ju bowling klockan ett, vi körde lag tävling och vi körde så att alla familjer var varsitt lag. Det gick Hyffsat bra faktiskt, är riktigt nöjd med rundan och vårt lag vann ju så klart! ;-) haha

Efter bowlingen så åkte vi och handlade lite smått och sedan åkte jag hem och fixade mig och därefter åkte jag till Alexandra, där Linnéa också var. Vi åt hamburgare, lyssnade på musik och pratade en massa. David och Sebbe kom och gjorde oss sällskap en stund innan tolv slaget och sedan kom de tillbaka efter tolv slaget och då satt vi och snackade tills klockan var typ 4 haha. Med anadra ord en riktigt bra nyårsafton!

Nu har jag precis vaknat och ska se om inte Alexandra vaknar snart också!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards