Veronica

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Veronica Johnsson - 9 januari 2013 20:26

Är hemma nu från skolan, haha klockan 8 på kvällen liksom ^^ Men öppet hus gick bra, det var hyffsat bra tryck osv, och jag pratade med en del elever. Det är kul! 


Annars har skoldagen varit bra, hade ju sovmorgon vilket var otroligt skönt måste jag säga. På svenskan började vi med antiken och så, jag har verkligen saknat att ha Erika som lärare, för hon är en lärare som vet vad hon gör om man säger så. Hyffsta bra skoldag i övrigt, har varit väldigt pigg idag! Det är alltid bra. 


Är somsagt hemma nu och sitter framför tv:n och tittar på 2 and a half men, snart ska jag gå och lägga mig är så sjukt trött! 


 

Bild från i somras!  


Av Veronica Johnsson - 9 januari 2013 16:34

Blev tillfrågad om jag ville vara med på öppet hus idag, eftersom att jag är elevambassadör. Så nu väntar jag på att det ska börja, det är från 17-19.

Av Veronica Johnsson - 9 januari 2013 12:00

April -Jag var väldigt dålig på att outfit bilder i april, så vi hoppar denna månad


Maj



Ny inköpta kängor och shorts blev favoriter på våren! 

   


Juni 

 

Slutade första året på gymnasiet, hade på mig samma klänning som på balen i 9:an. Gillar skärpet i midjan!


Juli

 

 


Av Veronica Johnsson - 9 januari 2013 07:36

Godmorgon! Gud vad skönt det var ned sovmorgon, kunde ställa klockan en timma senare. Men när den ringde trodde jag att någon skämtade med mig för det kändes som att klockan hade fått för fort!

Jag sitter och äter frukost och snart ska jag duscha håret och fixa mig. Haha kände nyss bär jag skulle klia mig på ryggen att jag har så mycket träningsvärk i armen att jag knappt kan böja den på det sättet, haha. Var är den där pinn kliaren när man behöver den?

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards