Veronica

Alla inlägg under januari 2013

Av Veronica Johnsson - 23 januari 2013 19:19

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nej

Varit kär: nej

Förlorat någon speciell person: ja

Varit deprimerad: ja

Varit så trött att du somnat sittandes: nej

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nonono ;)

Brutit ett ben? nej

Gjort nåt du ångrar? ja

Hoppat Bungee Jump? nej

Ljugit för någon du tycker om? ja...

Ätit en hel tårta? nej

Gjort bort dig offentligt? haha, aa 


I ÅR HAR DU (2012):

Lärt känna en ny vän: ja

Fått ditt hjärta krossat: det beror på hur man ser det

Hur många barn vill du ha i framtiden: ingen aning

Har du några husdjur?: 2 katter, och fiskar 

Vill du ändra ditt namn: nej jag är rätt nöj med mitt namn, men när jag var liten hatade jag det 

Vad gjorde du under din förra födelsedag: var med mina kompisar hemma hos mig

Vilken tid vaknade du idag:06.00

Vad gjorde du igår runt midnatt: sov

Någonting som du längtar till: sommaren

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: hm.. 

Vad lyssnar du på just nu: Olly Murs - Dance With Me Tonight

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jag tror det


OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Veronica Alice Birgitta Jonsson

Stjärntecken: vädur

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: vikingaskolan, snättringe skolan, Kunskapskolan och Falkberg x)

Gymnasie: NTI Handelsgymnasiet

Högskola: -

Hårfärg: blond

Långt eller kort hår: kort

Längd: 165 på passet :)

Piercings: örhängen?

Tattoos: nej, men vill gärna ha 

Höger eller vänster: högerhänt

Operation: nope

Sporten du spelar: gick på ridning


JUST NU:

Äter du: inget

Dricker du: inget

Är du på väg att: snart sova, är sjukt trött


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: vet inte än 

Vill du gifta dig: kanske

Karriär i åtanke: inom handel, typ

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: working progress ;)

Mirakel: kanske

Kärlek vid första ögonkastet: vet inte

Himlen: nej

Änglar: nej

 

Av Veronica Johnsson - 23 januari 2013 13:43

Har näthandel nu, men jag har inget att göra eftersom att jag ät klar med uppgiften, skriv köpvillkor, låter kul va? Haha.

Idag är en sådan där halv blä dag då man är både trött och pigg, men ska nog försöka mig på en promenad ikväll då blir jag nog lite piggare ^^

Just nu:

Av Veronica Johnsson - 22 januari 2013 19:27


Glöm inte att jag säljer ut mina The Sims 3 spel! :) Här

Av Veronica Johnsson - 22 januari 2013 19:04

Ni vet "Pretty Little Liars" som jag har kollat på en del, det har kommit in en ny kille i serien, haha jag måste sluta kändis crusha, men han ser jäkligt bra ut! ^^

Tumblr_megvhamcxv1rt7c04o1_500_large

582400_403069089781681_851200453_n_largeBbjgfqxcuaatvyy_large



Av Veronica Johnsson - 22 januari 2013 18:54

    

Topp från Cubus, Jeans från Gina tricot och Linne från H&M. 


Hej! Hur mår ni idag? Själv mår jag väldigt bra! På senaste tiden har jag kännt mig trött/ sjuk men samtidigt väldigt pigg och poistivt inställt på allt. Jag har liksom tagit all med en nypa salt eller vad det heter. Så det är bra! Måste tänka positivt hela tiden, särskilt när man är en övertänkare som mig iallafall ^^


Juste, ni undrar säker om bilden på min arm, Densie ritade på min arm på rasten. Och jag avr as sugen på att tatuera mig!! Det är så snyggt! Är bara rädd för att det ska göra ont, haha är så känslig för sånt där. x) 



Av Veronica Johnsson - 21 januari 2013 20:41

   

Topp från Cubus, Jeans från Gina och halsblandet är lite blandade smycken 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards