Veronica

Alla inlägg under januari 2013

Av Veronica Johnsson - 14 januari 2013 21:42

Ja, jag sover med gosedjur, jag har fått dem och lagt dit dem är jag var liten och sedan tog jag aldrig bort dem, haha jag tänker inte ens på att det är gosedjur det är som kuddar för mig helt naturligt och gosigt! ^^

Av Veronica Johnsson - 14 januari 2013 19:18



 1 - Jag tittade på Ice age med Alexandra. 2 - I fredags innan skolan, hade min jofama by kenza jacka <3

3 - Bild från i midsomras som jag la upp, då jag fick lite längtan efter sommaren. 4 - Jag och Jack lekte sjörövare förra helgen!

Av Veronica Johnsson - 14 januari 2013 16:15

Hej! Är hemma från skolan och sitter och kollar på film. Skön dag i skolan, gillar måndagar det är bara sköna lektioner då, förutom matte då. Men lektionen är inte så jobbig. Sen har vi svenska och inköp!

Hoppas att ni haft en bra dag!

Av Veronica Johnsson - 13 januari 2013 16:32

Nu har jag hunnit kolla på 3 filmer och varit och handlat med pappa. Jag har sätt "Easy A", "Ice Age 2" och lady och lufsen, haha nostalgi dag typ! ^^

Skönt att gå runt helt ofixad ibland!

Av Veronica Johnsson - 13 januari 2013 11:47

Hejsan! Igår kom jag hem från Alexandra runt 23. Vi chillade, åt mat och tittade på Ice Age, Hahah, lätt bästa barn filmen ever! Sid är så jäkla skön!! De har världens klockrenaste repliker och allt. Alexandra har skaffat en Mac Book, så är lite avis, har alltid velat ha en. 


Idag började jag med att lägga mig i sängen och titta på "Easy A", riktigt bra film. Jag ska väl fortsätta ta det lugnt idag, har börjat känna mig sämre igen tyvärr. Träningspasset i fredags kanske inte var det bästa, men jag kände mig bättre efter träningspasset i tisdags så jag trodde inte att det skulle göra något. Blir så trött på att bara sitta still, vill röra på mig. Jag bara känner hur musklerna försvinner x) 


"Den är grön, dem stack för två timmar sen" haha <3

Av Veronica Johnsson - 12 januari 2013 16:55

Topp från H&M, Jeans från Gina tricot 

 

Ändrade planer, det blir inte alls någon bio, utan jag ska istälelt hem till Alexandra. Ska äta middag och kolla på film! Vet inte när jag ska dit än men förhoppningsvis så messar Alex snart, för jag har ap tråkigt. ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards