Veronica

Alla inlägg under januari 2013

Av Veronica Johnsson - 26 januari 2013 16:38

Gick just inte på schoolsoft och såg att vi hade fått betyg på på Idrotts utvärderingen vi gjorde om styrketräning och Svenska provet om antiken. Alltså iblan får man faktiskt bli lite stolt över sig själv. Jag ahr varit skoltrött som f*n de senaste månaderna, emn ändå har jag typ de bästa betygen i mitt liv. Jag har verkligen kämpat för att inte ge upp för nu vill jag verkligen se ett bra resultat och det går också, jag försöker bara tänka positivt hela tiden och det är så jäkla kul när det ger resultat. Man blir motiverad att forsätta kämpa då! Så keep up the good work, det kommer att löna sig snart! ^^


 

Av Veronica Johnsson - 26 januari 2013 16:21

                                                     

Av Veronica Johnsson - 26 januari 2013 15:19

Hejsan! 10.16 imorse så klev jag på tåget och mötte upp Alexandra, och så åkte vi till Söder och gick runt och fotade lite vid slussen och sedan promenerade vi vidare mot gamla stan, det var jätte mysigt att gå runt där bland alla gränderna, älskar gamla stan det är så fint där! Vi tittade i lite butiker och sedan gick vi mot götgatsbacken och fortsatte kika i butikerna där. Jag hade ett presenkort på Make Up Store så köpte två ögonskuggor och ett sett med borstar där. 


När vi var klara tog vi tåget till Huddinge där vi åt lunch och tittade på skor år Alexandra. Sedan traskade jag hem, och Alexandra åkte med sina föräldrar, som också var där. I kväll kommer hon till mig och ska äta här.  

Köpte en mörk och en vit/ljus ögonskugga.  


Av Veronica Johnsson - 25 januari 2013 13:14

Hejsan! Underbar fredag idag, soln lyser och det gör jag med tackvare den! Blir alltid glad när solen är framme.

Nu har vi iallafall slutat, ätit lunch på thaien och nu är jag påväg till pappas kontor där vi ska fixa lite till UF mässan som är i mars!

Mössa och vantar på idag:

Av Veronica Johnsson - 24 januari 2013 21:29

Av Veronica Johnsson - 24 januari 2013 11:03

Hejsan! Började dagen med att springa till bussen, i trappan utanför då var jag lite för snabb och missade ett trapp steg så ja jag ramlade. Jag slängde ut min en rad grova svordomar(hoppas ingen hörde) haha och sedan tänkte jag bara på att gå in igen och lägga mig eller gräva ner mig någonstans. Men jag klappade till mig in My mins och sa ryck upp dig, har ju både skola och jobb idag. Så ja nu sitter jag här i skolan. Det är typ helt tom eftersom att både 1orna och 3:orna är på praktik.

Får se hu mycket mer jag bloggar idag, eftersom att jag ska jobba! Men ha en bra dag och kom ihåg, det är fredag imorgon! ^^

En äldre bild på mig:

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards