Veronica

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Har tråkigt

Av Veronica Johnsson - 18 juni 2012 22:58

Namn: Veronica Alice Birgitta Jonsson
Piercingar: Öronen, om de räknas
Tatueringar: Hoppas på det senare!
Längd: 1,65 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Nope
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, skulle nog inte banga på new york!! :D
Tänker du på självmord: Ja. alltid! ;)
Vilket shampoo använder du: Brasilian blowout eller swartzkopf 
Vilken parfym använder du: DKNY, björn borg och viktorias secret 
Vad är du rädd för: Förändringar, när människor förändras, att göra mig illa och getingar
Gillar du att tvätta: haha, aa
Gillar du Berg-och-Dalbana: ne


SENASTE...

Film du hyrde: Har inte hyrt film på evigheter, men fick nyss för mig att det var "2012"
Film du köpte: Om tv-serie räknas, Glee
Låten du lyssnade på: Somebody that i used to know.
Låten du hade på hjärnan: Don't Wake Me Up

Låten du laddade ner: Spotify ;)
Personen du ringde: Vet inte :S

TV program du tittade på: NCIS

Personen du tänkte på: Alexandra och Linnéa :)

Favorit - 
Mat: Grillat kött, mycket grillkrydda, potatis kroketter, feta ost sallad och en chili bea på det. AWESOME! Ge mig detta och jag är din förevigt! ;)
Låt: Don´t Wake Me Up - Chris Brown
Sak att göra: Rida! :D
Sport: Ridning ;)
Dryck: hmm, cider tror jag, alkoholfri ofc ;)
Kläder: Jeans, snygg instoppad tröja och sneakers
Film: Harry Potter
Bil: ehh, corvette? x)


ANTAL...

Gånger du varit kär: 1
Gånger ditt hjärta brustit: shit happens
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha, ZERO
Ärr du har på kroppen: 2, jäfla katt! ;) och ugn..


SENASTE...

Bok du läste: Fatta eld, andra delen av Hungerspelen
Personen du fick mail av: SL kundtjänst
Personen du fick brev av: Huddinge sjukhus, eller något
Personen du fick sms av: Alexandra
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: varit hos naprapaten bla
Var det kul: rätt skönt med en rak rygg, eller rak och rak, men rakare, och massage! :P

Hur tidigt stiger du upp: 9-10 kanske
Gillar du att slåss: Riktigt figther sörru!
Vad ska du göra ikväll: sova

Är du seriös: haha va?
Vad är du allergisk mot: Ehh, mjölk, grape fruit, pollen typ 
Var har du ont: ryggen :(
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: kunde!


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: sluatde tycka om det när jag upptäckte chilisås, nu är ketchup för svag i smaken!
Är du glad nu: nja
Var du glad igår: ehh, nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: Allt möjligt
Stockholm är: min hemstad.
Göteborg är: B
Kan du sjunga: Aa, nästa stora genombrott är på G sörru! ;)
Mer värt än guld: Mina bästa flickvännor!
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: Midsommar
Sparar till: Utlands stuider
Väntar på: Att få plugga utomlands
Pålägg som gäller: kalkon
Dagens dryck: David

Vem är du kär i:      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Johnsson - 20 januari 2014 19:38

Av Veronica Johnsson - 19 januari 2014 15:11


  Då kommer det där årliga inlägget om hur det här året kommer att bli bättre och att förra året gav mig många lärdomar. Visst, det var ju så, jag växte som fan som människa förra året. Men det är så jäkla kliché att jag typ spyr på det. Och att...

Av Veronica Johnsson - 19 januari 2014 15:07


  Okej, nu ska jag testa det här igen, men kommer nog inte att blogga om allt jag gör i vardagen, det blir så en formigt. Jag kommer nig mer lägga upp lite bilder, tankar, musik osv. Det blir nog bäst så!    -V ...

Av Veronica Johnsson - 3 november 2013 21:26


Emily kom och hämtade mig i Haninge med bilen (hon har tagit körkort :D) och sedan körde vi till huddinge där vi mötte upp Alexandra och vi gick och handlade mat, sedan åkte vi hem till mig och åt middag och tittade på en film. Super mysigt! Ett bra ...

Av Veronica Johnsson - 3 november 2013 21:25

Nu är musikvideon äntligen här, och vad bra den är! Jag tycker att den är sjukt fin! Kolla själva... ...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards