Veronica

Alla inlägg under oktober 2012

Av Veronica Johnsson - 6 oktober 2012 16:20

Dagens klädsel!
Jacka från HM, jeans från Gina tricot, t-shirt från Cubus och skor från Dinsko!

Ha en bra dag, får se om jag bloggar mer idag!

Av Veronica Johnsson - 6 oktober 2012 15:56

Hejsan! Jag var ute och sprang mitt första pass på 4 veckor för lågor timme sedan, det var jätte skönt! Har velat komma igång med träningen igen! Jag tog det rätt lugnt och pressade mig inte så mycket eftersom att jag inte vill bli sjuk igen! Vilket härligt väder det är också! 8 grader och sol, supet skönt! Sånna här dagar mår jag bra.

Om någon timme ska jag börja röra mig hem till Alexandra, Linnéa kommer också dit så det blir middag och mys.

Håller på att fixa mig nu samtidigt som jag dunkar musik, lägger upp dagens outfit innan jag drar sedan!

Av Veronica Johnsson - 5 oktober 2012 22:24

Hejsan! Jag kom hem ifrån Linnéa för ett tag sedan! Nu ska jag titta på X-factor, utslagningen. Undrar vem som åker ut? Har inte sett alla idag men jag gillar bog Malcolm och Awa bäst! ^^

Efter skolan idag mötte jag Linnéa i Skärholmen så fick och shoppade lite! Jag hittade en perfekt parfym! Har letat hur länge som helst! Så det var bra! ^^

Imorgon tänkte jag träna lite, sedan ska jag hem till Alexandra på kvällen!

Godnatt!

Av Veronica Johnsson - 5 oktober 2012 07:21

Godmorgon!

Fredag idag, sjukt skönt! Sitter och tittar på vakna med The voice, sjukt kul! Hahah!

Såhär ser jag ut idag:
Tröjan är ifrån HM och jeans ifrån Gina tricot!

Ha en bra dag! ^^

Av Veronica Johnsson - 4 oktober 2012 21:33

223782_225934440786406_676231_n_large

Känner mig lite såhär just nu, lite nere. Men imorgon efter skolan ska jag umgås med bästa Linnéa och på lördag ska jag umgås med både Linnéa och Alexandra. Har inte träffat Linnéa på länge nu, så det ska bli jätte kul att träffa henne! 

Ska bli skönt att få hänga och snacka av sig lite med de 2 bästa personerna i hela världen!   

...

Av Veronica Johnsson - 3 oktober 2012 21:53

Åherregud! Jag har precis tittat på sista avsnittet av Glee seäsong 3. Hälften av gänget tar ju studenten och det är jätte sorgligt, jag har aldrig gråtit till en film, jo när ARNs häst dör i andra filmen, men det var inte ens mycket. Jag har verkligen suttit och stört bölat! Glee är lätt den bästa serien ever!! Åherregud! <33 Det kommer ju bli fler säsonger men det blir liksom  inte samma sak utan original gänget, det är som att byta ut Harry Potter, Hermione, Ron, Snape eller liknande. Originalet är alltid bäst! ^^




Av Veronica Johnsson - 3 oktober 2012 16:28

Typ min favorti låt just nu! Så awesome!


Bloggplatsen fungerade inte igår kväll när jag tänkte blogga igår, så därför vart det ingen uppdtering igår. :(


Idag är det onsdag (no shit) jag är svin pigg och vill träna, men jag ska vänta tills på fredag så att jag är helt frisk då! ^^ Jag ska plugga nu och sedan ska jag plugga. Super intressant...


ÅÅHHHH vad jag längtar tills vi åker till Australien! Fy i helvete vad skönt, ursäkta språket! Om 23 dagar, haha counting the days! 


Nä men nu måste jag faktiskt plugga företagsekonomi!


Swedish House Mafia – Don't You Worry Child (Radio Edit) [feat. John Martin]



Av Veronica Johnsson - 2 oktober 2012 08:25

Såhär ser jag ut idag!

Idag är det tisdag och jag ska snart ge mig iväg till skolan! Först se vi idrott, ska dock inte vara med så mycket då jag fortfarande är rätt förkyld.

Men annars har vi bara entreprenörskap idag så då ska jag jobba med UF!

Idag är det ju den andra oktober och hösten börjar verkligen komma på allvar! Lite sådär kul tycker jag, något jag längtar till faktiskt är julen, jag längtar efter den där mysiga känslan och att fira jul med släkt och vänner! Det är härligt!

Ha en bra dag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards