Veronica

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Veronica Johnsson - 12 oktober 2012 19:47

OMG!!! Jag har precis sätt första avsnittet av The Vampire Diaries säsong 4, helvete vad spännande! Se det nuuuu!! Haha, fangirlarl lite!!

Snart ät det dessutom dags för X-factor, awesome! Har köpt lite gottis också, men innan dess så ska jag läsa lite!

Hare!

Av Veronica Johnsson - 12 oktober 2012 17:39

Av Veronica Johnsson - 12 oktober 2012 13:50

Är hemma nu! Skoldagen se varit effektiv och jag har jobbat på bra, jag fixade lite med UF innan uppstarten som jag har planerat på måndag. Hoppas allt blir som det ska, har nämligen hört att mina produkter är lite efterfrågade i skolan! Det känns så kul nu när man kommer igång och får sälja lite och få se om min idé fungerar! Taggad till tusen! ^^

Efter skolan så åt vi lunch på thai stället, så gott, men man blir också väldigt mätt. Som sagt har jag precis kommit hem och jag sitter och smälter maten lite, funderar på om jag ska ut och gå sedan. Jag har lite ont i halsen och lite sånt så vill inte träna så mycket. Men jag vill ha lite godis så kanske skuttar iväg och köper det sedan.

Här är dagens outfit:

Stickade tröjan är från HM, jeansen från GinaTricot, hade även röda converse och min militärgröna jacka från HM idag.

-1

Av Veronica Johnsson - 12 oktober 2012 07:51

Godmorgon! Det är fredag, slutet på veckan och -1 grad ute, man kan säga att jag inte har saknat det hör kalla vädret särskilt mycket, värme är awesome! :-D men men, får tänka positivt, snart åker jag ju till Australien, ska bli skönt.

Idag slutar jag 11.40, men jag måste göra prov i företagsekonomi efter så slutar lite senare. Men det ska bli skönt att få ta det lugnt i helgen!

Ha en bra fredag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards