Veronica

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Veronica Johnsson - 11 oktober 2012 18:19

Tänkte berätta om min dag nu då, den fbörjade 9.45 på älvsjö mässan. Läraren var som vanligt sen, så hon var där typ 10 över... jaja. Alla gick på oliam seminarium som de hade bokat in, jag gick på ett som hette "sälja med hjärtat" den var skit bra, jag fick jätte mycket bra tips och grejer. Han som höll i föreläsningen sa ett bra citat "Om du ser någon som har tappat sitt leende, ge henne/honom ditt", jag tycker att det var lite fint. Mellan seminariena gick vi runt och tittade i alla montrar. Sedan åt vi lunch och lite grejer, jag åkte hem runt 2. 


Nu har jag precis lagat mat, det vart kyckling med ris och wok grönsaker. Helt ok alltså! Nu tänkte jg läsa lite, sedan tror jag att jag går och lägger mig faktiskt, är så sjukt trött!!


Imorgon är det fredag, ska bli skönt att få ta det lugnt!



Av Veronica Johnsson - 11 oktober 2012 15:20

Stop_20being_20afraid..._large

Av Veronica Johnsson - 11 oktober 2012 14:54

   

Topp från GinaTricot, Jeans från GinaTricot,
Skor från Skopunkten, Jacka från H&M och Halsduken är ifrån H&M

Av Veronica Johnsson - 11 oktober 2012 08:27

Godmorgon! Jag kom på att jag inte har uppdaterat så mycket senaste dagarna.

Men igår var det en rätt så lugn dag, jag beställde mina produkter till företaget. Så det känns som en framgång och det är skönt!

Idag är det mässa på i Älvsjö som gäller hela dagen, vi ska på Eget Företag mässan. Det ska bli intressant, vi slutar runt 3, det är ju så nära hem också så det är skönt!

Men ha en bra dag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards