Veronica

Alla inlägg under oktober 2012

Av Veronica Johnsson - 17 oktober 2012 21:17

Bilder från weheartit.

Av Veronica Johnsson - 17 oktober 2012 19:11

Halloj! Hoppas att ni haft en bra dag!

Min har varit lite upp och ner, fick inte mins produkter idag heller, så ringde och klagade lite och de hade tydligen kommit bort i posten -.- men de skulle skicka nya så att de ska komma imorgon innan lunch. Så hoppas det!

Efter skolan gick jag iväg till gymmet och sprang och sedan körde jag lite styrka. Det var super skönt! ^^

Nu har jag precis storstädat mitt rum, vår torkat och allt. Kändes så jäkla skitigt!

Nu ska jag dö lite i soffan!

Av Veronica Johnsson - 16 oktober 2012 21:30

Av Veronica Johnsson - 16 oktober 2012 19:19

Åt nyss en god macka med smörgås gurka, har fått en lite grej för det. Det är så jäkla gott! Haha, intressant va?


Mina produkter kom inte idag, men ringde och snackade med dem och de skulle skynda på leveransen så att de ska komma imorgon. Hoppas verkligen att de gör det för måste komma igång nu! 


Men annars har dagen varit hyffsat bra, lite trött mot slutet. Men annars har jag jobbat på bra tycker jag. Nu tänkte jag gå ut och gå en stund för att rensa tankarna lite. 


Ha det bra! 


Ingen ny bild att bjuda på tyvärr.   

Av Veronica Johnsson - 16 oktober 2012 07:17

Godmorgon! Har vaknat upp rätt pigg idag, så det är bra! Har precis ätit frukost och om några minuter så ska jag dra mig mot skolan.

Idag kommer mina produkter så då hoppas jag att försäljningen går bra! ^^
Får se hur det går.

Ha en bra tisdag!

Såhär ser jag ut idag:

Av Veronica Johnsson - 15 oktober 2012 18:48

Hej! Har precis duschat och fönat och plattat håret, den vanliga rutinen typ. 


Idag har varit en ännu en sån där seg dag, då man inte riktigt är medveten om vad som egentligen händer, du följer typ bara med liksom. Mina produkter kom tyvärr inte idag, men jag mejlade företaget och de skrev att de skulle komma imorgon, så nu är jag riktigt taggad på att sätta igång. 


Det vart tyvärr ingen träning idag, Linnéa var sjuk och dessutom har jag verkligen en fruktansvärd träninsvärk och jag kan knappt springa, så det var nog bättre att jag vilar upp mig och kör fullt ut sedan. Kanske imorgon eller på onsdag! På fredag ska jag ialla fall gymma! 


Har ingen bra bild att bjuda på idag, men här kommer en utav mina nya favorit låtar. Den är inte så ny, men bra! ^^

Av Veronica Johnsson - 15 oktober 2012 07:40

Godmorgon! Måndag morgon, jag har världens jäkla träningsvärk och mitt hår och min ansikte känns bara bläää!! Haha men somsagt så är det bara 11 dagar kvar sen är det höstlov!

Men ha en bra måndag nu!
Blir ingen bild på mig idag, känner inte för det.. Uppmuntrar mig med lite one direction!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards