Veronica

Alla inlägg under oktober 2012

Av Veronica Johnsson - 10 oktober 2012 07:01

Min frukost består av soyghurt, corn flakes och banan, jag brukar ha russin i men de var slut! När jag äter det här känns det som att jag får en bra start på dagen!

Ha en bra dag!

Av Veronica Johnsson - 9 oktober 2012 18:52

                                                        

      


 

 

 

 

 

 

@venicajonssoon     


Av Veronica Johnsson - 9 oktober 2012 16:44

Idag har det varit en sådan där värdelös dag då man bara vill gå och lägga sig under jorden och aldrig komma upp igen. Det började med att vi skulle ha idrott den andra lektionen. När jag byter om innan så tror jag att jag lägger mina jeans i väskan, som jag tar med mig upp när vi tränar. När jag kommer ner igen, efter träningen så duschar jag osv. När jag ska klä på mig så ligger inte jeansen i väskan, jag tittar där jag ahd ebytt om innan. Men dem var helt borta, så jag fick ta på mig mina fräscha tränings tights igen. Så jag ska gå dit imorgon och se om de har fått in dem eller så. Men ååååååhhhhh vad irriterad jag är på det!! 


Sedan klämde jag fingret i dörren och jag var bara allmänt låg idag. No good! 


Blir dock alltid lite gladare när jag lyssnar på den här låten! 

Av Veronica Johnsson - 8 oktober 2012 19:12

Jag är såååå dålig på att blogga! Jag försöker verkligen komma ihåg att blogga, men jag glömmer det bara!


Jaja, men vi hade bara matte idag, efter matten åt vi lunch sedan åkte vi till älvsjö mässan där det var UF -kickoff, det var rätt kul. Det var duktiga föreläsare där. Jag blev väldigt inspirerad! 


Det var slut vid 3 och då fick vi åka hem. Väl hemma så åt jag lite mellis sen stack jag ut och sprang en runda, kändes skönt! 

Nu  har jag precis ätit middag och jag har inte så mycket mer att blogga om. 


Min nya favorit låt: 

Av Veronica Johnsson - 7 oktober 2012 19:50

Pjäsen hette "Rövare". Den var rätt bra, den var inte den bästa jag sätt men helt ok. De var bra på att spela iallafall! När teatern var slut så gick vi och fikade, sedan åkte vi hemåt. 


Haha, fangirlade lite med min kusiner om Avengers och Chris Hemsworth! ^^ Snart börjar Solsidan, så jag ska bänka mig framför tv:n!


Ha det bra!


Av Veronica Johnsson - 7 oktober 2012 19:46

 

Får man vara såhär snygg? :O

Av Veronica Johnsson - 7 oktober 2012 13:54

Goddag!
Det är ännu en solig dag och jag sitter på tåget på väg in till stan, där ska jag möta min mormor och mina kusiner, vi ska gå på teater på Dramaten. Det ska bli kul! Jag kommer inte ihåg vad pjäsen heter, men det får ki veta senare!

Igår var jätte mysigt, vi gjorde tortillapizza och tittade på The Avengers. Jag kan säga att jag officiellt är en Avengers/ Marvel nörd! ^^

Ha en bra söndag! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards