Veronica

Alla inlägg under oktober 2012

Av Veronica Johnsson - 14 oktober 2012 18:56

Dagens låt:

Av Veronica Johnsson - 14 oktober 2012 18:54

Söndag, alltid den dagen då man får lite små ångest inför veckan som kommer, särskilt när man vet att det är lite jobbiga saker som händer. För min del är det väl inte direkt jobbiga saker, men spännande och saker som kan gå hur som helst. Jag prata om mitt företag och att det kommer igång med försäljningen i veckan. För set första vet jag inte när produkterna kommer, de borde komma imorgon. Annars får jag lite panik, men också för att det kanske inte alls blir så bra som jag tror. Jag har förberett mig så gott jag kan för den här stunden och nu är det bara att göra mitt bästa och se vad som händer liksom. Går det och helvete har jag iallafall testat och får vän försöka någon annan stans, bu har jag kommit såhär långt med noll förtroende för mig själv, jag tänker inte ge mig nu!

Annars så ska jag och Linnéa F börja gymma imorgon, vi aka gymma måndagar och fredagar, måste försöka hålla det nu! Nu är det dessutom bara 12 dagar kvar sedan är det höstlov, vilket innebär att jag åker till Australien! Så kämpa ni de sista veckorna! Kom igen!

Av Veronica Johnsson - 14 oktober 2012 16:18

Min största dröm just nu, som jag tror att jag har haft ett tag men inte vågat erkänna det, är at bo i New York. Jag kan inte vänta tills den dagen jag slutar gymnasiet och är fri att göra vad jag vill! Jag kanske inte vill bo där hela livet, men jag vill upptäcka en annan stad och lära mig deras samhälle, hur människor fungerar där! 

Tumblr_mbuh76ntc01re4auxo1_500_large

Bild från weheartit

Av Veronica Johnsson - 14 oktober 2012 14:14

Igår var jag med min familj på Muskö, vi röjde undan en massa träd som pappa ha huggit ned, det var skit jobbigt, vi var tvungna att lufta alla jävla stockar från skogen upp på tomten och de var inte direkt lätta saker, dessutom var det typ hundra träd. Det tog typ sex timmar så nu har jag världens jävla träningsvärk i hela kroppen, kan typ inte röra mig, vi lyfte liksom ton med träd. Helt sinnessjukt!! Aldrig haft så mycket träningsvärk i hela kroppen samtidigt! Men vi åkte hem vid 4. Somnade vid typ 9.
Har bara chillat och tittat på film idag!

Ha en bra söndag!

Av Veronica Johnsson - 13 oktober 2012 20:41

Förlåt för dålig uppdatering, har varit på Muskö hela dagen! Jag är slut som fan, berättar mer imorgon! Godnatt

Slänger in en cool bild sålänge! (Från weheartit) ^^

Av Veronica Johnsson - 12 oktober 2012 19:47

OMG!!! Jag har precis sätt första avsnittet av The Vampire Diaries säsong 4, helvete vad spännande! Se det nuuuu!! Haha, fangirlarl lite!!

Snart ät det dessutom dags för X-factor, awesome! Har köpt lite gottis också, men innan dess så ska jag läsa lite!

Hare!

Av Veronica Johnsson - 12 oktober 2012 17:39

Av Veronica Johnsson - 12 oktober 2012 13:50

Är hemma nu! Skoldagen se varit effektiv och jag har jobbat på bra, jag fixade lite med UF innan uppstarten som jag har planerat på måndag. Hoppas allt blir som det ska, har nämligen hört att mina produkter är lite efterfrågade i skolan! Det känns så kul nu när man kommer igång och får sälja lite och få se om min idé fungerar! Taggad till tusen! ^^

Efter skolan så åt vi lunch på thai stället, så gott, men man blir också väldigt mätt. Som sagt har jag precis kommit hem och jag sitter och smälter maten lite, funderar på om jag ska ut och gå sedan. Jag har lite ont i halsen och lite sånt så vill inte träna så mycket. Men jag vill ha lite godis så kanske skuttar iväg och köper det sedan.

Här är dagens outfit:

Stickade tröjan är från HM, jeansen från GinaTricot, hade även röda converse och min militärgröna jacka från HM idag.

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards