Veronica

Alla inlägg under oktober 2012

-

Av Veronica Johnsson - 19 oktober 2012 22:13

Av Veronica Johnsson - 19 oktober 2012 19:21



Allt kommer ifrån GinaTricot! ^^

Skit coola jeans! 


 

     

ÄLSKAR den här västen så jäkla häftig! Tänk den men med en stickad tröja under (som den ovanför) svarta jeans och boots!   

   

Av Veronica Johnsson - 19 oktober 2012 16:48

Äntligen fredag!!! Skönt!


Idag var det en rätt lugn dag i skolan, helt okej dag, när vi slutade så gick jag och Denise L och åt lunch på Sandys!


Vi beställde biobiljetter till Twilight - Breaking dawn part 2, som har premiär den 14:e november, vi ska gå den 16:e! Så hämtade dem från Sergel efter lunch, ska alltså se den med Diddi, henne kille och Denise L. Det ska bli najs! :-P


När jag hade hämtat biljetterna så kunde jag inte motstå att gå in på GinaTricot, jag vet jag är svag... Och jag kom inte direkt därifrån tom hänt... Haha! Ska fota lite senare, ska låna min brorsas systemkamera när vi ska åka till Australien så ska hämta den idag!


Köpte en doft påse av Diddi och Denise L mfls UF företag som jag ku lagt i garderoben så nu luktar det jätte gott där! ^^ följ dem på instagram @cozyhomeuf, dem är jätte duktiga!

Av Veronica Johnsson - 19 oktober 2012 14:20

Dagens look:
Jacka från HM, topp från GinaTricot, jeans från GinaTricot och skor från skopunkten!

Av Veronica Johnsson - 18 oktober 2012 19:27

Har packat väskan! Imorgon blir det gymmet efter skolan men några klasskompisar. Tagga tagga! Dessutom är det ju fredag! :-D

...

Av Veronica Johnsson - 18 oktober 2012 16:55

Första försäljnings dagen idag! Wohoo! Sålde hela en penna. Haha nämen det är bättre än inget! Det blir nog bättre snart!

Har precis ätit mellis och ska snart hoppa in i duschen!

Ha det bra!

Älskar färskt bröd!

...

Av Veronica Johnsson - 18 oktober 2012 16:55

Första försäljnings dagen idag! Wohoo! Sålde hela en penna. Haha nämen det är bättre än inget! Det blir nog bättre snart!

Har precis ätit mellis och ska snart hoppa in i duschen!

Ha det bra!

Älskar färskt bröd!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards