Veronica

Alla inlägg under juli 2012

Av Veronica Johnsson - 4 juli 2012 22:33

Av Veronica Johnsson - 4 juli 2012 16:24

Hejsan! Har ni haft en bra dag hittils? Själv har jag haft en chill dag. Har tittat på Harry Potter och fenixorden och på Breakingdawn part 1. Jag tittade på New Moon och Eclipse igår också, och jag hade faktiskt tröttnat på dem rejält men nu när jag tittade på dem igen så var de faktiskt riktigt bra av någon anöedning! ^^ De är rätt sköna ibland också! 


Jag ska snart gå i väg till Stuvsta och möta upp Linnéa, sedan ska vi hem till mig igen. Jag funderar på att gå förbi affären och köpa jordgubbar och glass också och göra milkshakes eller något! :D Det låter svin gott! 


Måste dra nu snart, så hare! 

 

Av Veronica Johnsson - 3 juli 2012 21:37

       

Av Veronica Johnsson - 3 juli 2012 21:13

Hej! Jag har precis varit ute och gått runt långsjön med min pappa. Det var jätte skönt, och det är så fint runt omkring där! Skulle lätt kunna bo där! 


Nu ska jag kolla på någon film eller läsa lite, får se vad det blir! Godnatt iallafall! ^^

 

Av Veronica Johnsson - 3 juli 2012 13:33

Jag tyckte att denhär var lite söt faktiskt! Haha!^^


Jag har precis legat ute i solen och schteeeeekt. Det avr as varmt, men sen kom ett dumt litet moln och sa att jag inte får sola mer, grrrr. Men det avr nog bra för annars skulle jag nog blivit bränd. Har inte solat så värst mycket i sommar så borde nog ta det lite lugnt med solandet liksom. Jag kör max 1 timme åt gången. Knappt ens detm blir så uttråkad!! Haha!!


Nu ska jag fixa lite lunch! Hare bra!  

Av Veronica Johnsson - 2 juli 2012 21:32

 

(Bild tagen av mig på nyårsafton)

 

You don't have to feel like a waste of space

You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow


Maybe you're reason why all the doors are closed
So you could open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it's time, you'll know

 

Baby, You're a firework!

 

- Katy Perry

Av Veronica Johnsson - 2 juli 2012 21:20



 Vi hade några fina blommor stående på köksbänken idag så jag tog fram kameran och fotade lite. Dock vart det så tråkig bakrund, med ett kök liksom. Så därför redigerade jag dem lite! Vad tycks?    

       

Av Veronica Johnsson - 2 juli 2012 13:13

Hej! Vad skönt det var att vakna upp och inte behöva gå till jobbet! Igår kväll kollade jag på "Älska mig igen", det var nog den bäst film jag sätt på länge måste jag säga! Helt klart värd att se, väldigt väl gjord! 


Fram till nu har jag legat och tittat på Harry Potter och den flammande bägaren. Nu hade jag tänkt röra lite på mig. Men jag känner mig alldeles seg för att springa så jag tänkte gå en riktigt lång promenad istället. Spåret i älvsjö är 4,8 km ungefär och jag tänkte att jag skulle gå 2 varv plus de 2 kilometerna det är till spåren och sedan hem också vilket blir ca 13,6 kilometer! Det blir en bra runda tycker jag! ^^Sedan ska jag försöka köra lite styrka när jag kommer hem också. Fast det kanske jag ska göra innan! Aja, ha en bra dag!! ^^


 

Tog bilden för någon dag sedan! :)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards