Veronica

Alla inlägg under juli 2012

...

Av Veronica Johnsson - 14 juli 2012 20:20

D22bc342cddc11e18cf91231380fd29b_7_large

Av Veronica Johnsson - 14 juli 2012 19:07

Bättre sent än aldrig eller hur? ^^



Vi kastade pil, jag kom lite utanför tavlan... xP

 


Kan man inte äta jordgubbs tårta med grädde så får man jordgubbar i en bea burk istället!^^

   


Chips mys! Fin utsikt!

     


Jordgubbar!! :D

       

Man såg vaxholm därifrån!

                         

Det vart inte så mycket, men här är dem! ^^




Av Veronica Johnsson - 14 juli 2012 18:09

Hejsan! Jag har varit väldigt fråvarande från bloggen men nu ska jag försöka bättre!


Idag skulle Alexandra köpa en cykel så därför åkte vi med hennes föräldrar och letade efter en. Vi åkte runt till några olika butiker och till slut hittade vi en. Sedan så åt vi på Subway, då pratade vi om vaccin och att varken jag eller Alexandras pappa hade vaccinerat oss mot TBE och att jag behövde vaccinera mig med Gardasil också, så vi letade upp en klinik och åkte därför till skärholmen och vaccinerade oss, jag tog 2 sprutor, en i varje arm, gardasil och TBE, det gick bra, men jag är ju sjukt rädd för sprutor så det var lite läskigt att behöva ta 2 stycken på en och samma gång! Men jag är glad att jag gjort det nu, men man måste ju tillbaka och vaccinera sig igen så ja... Men man blir ju skyddad så det är värt det! ^^


När jag kom hem så tittade jag på sista harry potter filmen. Varje gång jag ser den film får jag rysningar, jag har tårar i ögonen och ler när det är bra. Och jag gråter nästa ALDRIG till filmer, på riktigt! Men det är något som känns så äkta med Harry Potter, man har vuxit upp med den serien, alla i min ålder osv vet exakt vem Harry Potter är, det har hållit på i 10 år och man har aldrig tröttnat, sedan jag var 7 liksom, det är SJUKT! Det har gått 10 år och varje gång det kom en ny film var man lika förväntans full, man längtade i 10 år. Om man tar twilight eller en annan serie som tagit mindre en hälften så lång tid, så har man blivit uttråkad av allt väntande, men ingen serie kan slå Harry Potter! Jag tycker synd om de barn som aldrig fått se Harry Potter, de har verkligen missat en upplevelse! ÅÅHH det är så bra!! Vad ska man nu vänta på liksom, haha! Hunger games? Visst storyn/boken är svin bra men filmerna är inte alls lika epic som Harry Potter!! Idag köpte jag iallafall hemligheternas kammare och fången från azkaban, nuär det bara de vises sten som saknas, sedan är samlingen komplett!


 


Av Veronica Johnsson - 14 juli 2012 00:38

Hej! Jag har inte hunnit sitta framför en dator så mycket de senaste dygnet så därför har det inte blivi så mkt till bloggande, jag väntar på att de ska släppa en app då man kan blogga därifrån istället det är så bökigt att blogga via telefonen annars, dessutom kan man inte lägga upp bilder :-( men jag har jobbar idag och nu befinner jagmig hos Alexandra, vi ska sova nu och imorgon är jag ledig! Yayy! Godnatt!

Av Veronica Johnsson - 11 juli 2012 21:09

Hej! Nu har jag kommit hem, ätit middag och gjort iordning mig för sängen. Imorgon är det en lång dag, jobbar 10-18. 


Idag har dagen både varit seg men rätt rolog, har haft många trevliga kunder, sånt kan göra ens dag. Det var någon i början av dagen, som jag tror var från Storbrittanien eller USA som undrade vart jag hade lärt mig min engelska och då svarade jag skolan, och han sa då att han tyckte den var ritkigt bra! Haha, jag som tycker att min engelska är halv kass ibland, det var skönt att höra! Haha! 


Jag har föresten kommit på en ny grej som fungerar jätte bra med mitt hår när jag plattar det, nämligen hår gele. Mitt hår blir inte alls lika fluffigt, det håller håret på plats men det känns knappt att man har det i håret1 Suuper!! Jag älskar när jag kommer på nya knep till håret!

Tumblr_m70euajpq91qdvfkco1_400_large

Godnatt!!


Av Veronica Johnsson - 11 juli 2012 11:40

Jag har suttit och redigerat bilderna från Lilla dalen ett tag nu, är fortfarande inte klar så därför gör jag en Del 1 och del 2 eller något sådant. Så lägger jag upp resten av bilderna senare. Jag kommer heller inte lägga upp alla bilder, då blir det så många! ;)


Jag börjar 14.00 idag och slutar 19.00 så jag skriver igen när jag kommer hem! ^^


Här kommer bilderna: 

     

Den här hästen liknar Tango så otroligt mycket! (Tango är min gamla sköthäst som var tvungen att avlivas för snart 3 år sedan...)

                                                        

Resten kommer senare! ^^


Ha en bra dag!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards