Veronica

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Veronica Johnsson - 22 juli 2012 22:06

Godkväll alla fina! Jag har just chillat framför LOL, filmen. Den var hyffsat bra, lite rörig berättelse, men ja... Den var helt ok! ^^


Idag jobbade jag bara i en timme, när jag stod uppe i turist shopen så fick jag helt plötsligt yrsel och ont i huvudet, det kändes nästa som innan jag svimmade förut. Men jag trodde att det skulle gå över så sa inget till de nere i butiken. Me det sista minuterna som jags tod där uppe börjae jag skaka och och det kändes som att alla mina muskler var helt uttmattade. jag hade dock ätit och druckit normalt. Så jag fattar inte vad det var. Men jag tog mig hem iallafall, la mig och sov ett tag sedan kollade jag på tansfomers som jag aldrig sett förut. Den var as bra! Trodde inte att jag skulle gilla den så mycket!^^


Nu ska jag väl sova, ska försöka träna imorgon också. Är ju ledig då! Sov gott!

 



Av Veronica Johnsson - 22 juli 2012 10:22

Såhär ser Jag ut Idag! ^^

Godmorgon! Idag är det sista jobb dagen, är ledig imorrn sedan jobbar jag tisdag och onsdag, sen är Jag ledig resten av veckan! Då är Linnéa också hemma igen! Yayy!! Är så trött på att bara jobba hela tiden, vill träffa mina kompisar också ju! ^^
Ska strax gå till bussen! Ha det bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards