Veronica

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Veronica Johnsson - 28 juli 2012 09:26

Godmorgon! Jag har precis ätit frukost och ska precis sätta på mig lite promenad kläder och ut och gå en lång promenad!

Jag och Linnéa var ju i stan igår, vi började vid Drottninggatan och gick hela den och gick runt i delar av stan jag nog aldrig varit förut. Det var jätte härligt väder! På eftermiddagen så träffade vi på Sebastian och David också av ren slump! Haha, vi gick runt lite på stan och sedan åkte vi hemåt, jag åkte med Linnéa till tullinge och åt middag där och bara tog det lugnt, vi halv tio åkte jag hemåt!

Här är sakerna jag köpte igår, minus mascara, eyeliner och en hårkräm!

Tröjorna är från cubus, Gina tricot och H&M! :-)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards