Veronica

Alla inlägg under juli 2012

Av Veronica Johnsson - 18 juli 2012 20:29

Tumblr_m6qz6dxwyw1qffkwto1_500_large

Hur fortsätter man tro på något som alltid hänt dig? 

Av Veronica Johnsson - 18 juli 2012 12:04

  Hejsan!

Jag har lite bråttom nu, skulle egentligen ha åkt vid 13, men det spöregnar ju så jag tar tunnelbanan in till stan istället! Då blir det kortare att  gå! Men bussen går lite tidigare.

Jag tränade löpning och styrka imorse, och sedan duschade jag och gjorde mig i ordning och allt sådant. På bilderna ovan kan ni se hur jag ser ut idag. Linnet köpte jag ju igår, på H&M för 99 spänn! Jag vet att jag ser lite sur ut på första bilden, men hinner inte ta en ny!  ;)


Nu måste jag packa väskan! Ha det bra!  


Av Veronica Johnsson - 17 juli 2012 22:04

Godkväll!
Jag tittade nyss på den första Harry Potter filmen som jag köpte idag efter jobbet, jag får seriöst rysningar av filmerna! De är så bra och man få sådan nostalgi! Jag har tittat på nästan alla Harry Potter filmerna de senaste dagarna eftersom att jag vill se om jag hittar saker man förstår nu men som man var för liten för då! Egentligen känns det inte som att 1:an och den sista filmen hänger ihop, det känns som om filmen/boken bara är till för att bekanta oss med den världen, iofs det har jag kanske rätt i! Haha?!

Aja, efter jobbet idag gick jag runt i stan lite och kollade lite och jag ska skulle ljuga om jag sa att jag inte kom hem med något... Tyvärr haha, jaja!

Godnatt på er! Imorgon blir det träning direkt på morgonen! ;-)

Av Veronica Johnsson - 17 juli 2012 10:10

Hej! Detta är första gången jag testar den nya bloggplatsen appen, det verkar var mkt skönare tt blogga här än att gå in på hemsidan, det bara moppar sig då! Dessutom kan man inte ladda upp bilder då, men nu kan man! :-D så nu lär det bli mer bloggande!

Jag ska sticka till jobbet om en timme ungefär, innan dess ska jag äta något eftersom att jag inte kommer äta förens vid 18 igen!

Ha en bra dag! :-P

Av Veronica Johnsson - 16 juli 2012 21:57

Jag har precis kommit hem från sergel bion, där jag som tidigare sagt, såg på Snow white and the huntsman med Alexandra och hennes kompis Felicia från malmö, men innan dess så mötte de upp mig på jobbet när jag slutade och sedan gick vi och åt mat på kungsgrillen. När vi var mätta så gick vi en snabb sväng förbir gina tricot, de har så mycket snygga grejjer!!! :D Och sedan rörde vi oss mot bion. Filmen var väldigt bra, den var bra filmad och Kristen Stewart var mycket bättre än man hade hoppats på! Chris Hemsworth var också mycket bra, och snygg! Han och Liam har väldigt bra gener måste jag säga! Haha! Det var en av anledningarna till att jag ville se filmen för att jag tycker att han är bra... och snygg! :P Jag rekommenderar filmen! Den hade ett lite för snabbt slut, men den var värdig att se! 


Nu ska jag ställa klockan, börja 12 imorgon också, slutar 17. Så jag ska nog gå ut och röra på mig på morgonen! Men sov gott!

Av Veronica Johnsson - 16 juli 2012 10:30

 

Detta gör jag just nu, äter nudlar och tittar på youtube klipp av "danisnotinfire" Haha, jag älskar honom, så skön! ^^ Alexandras lillasyster visade oss några klipp i lördags.

Jag sak dra om ca 30 minuter, jobbar till 17, och efter det så ska jag gå på bio med Alexandra och hennes kompis från Malmö. Vi ska se snowwhite  and the huntsman!! Yaayyy! Jag har äntligen lyckats övertala henne! :P


Nej nu ska jag äta upp! Ha en bra dag! 

Av Veronica Johnsson - 15 juli 2012 19:22

Hejsan! Jag har precis tränat och nu håller jag på att steka pyttipanna och tittar på amzing race! Till maten sedan tänkte jga ta och titta på "Inception" som jag aldrih sätt förut, men jag köpte den igår när jag köpte Harry Potter filmerna också. 


Jag jobbade idag från 11-16 skönt med en kort dag, det gick bra och jag hade hela tiden saker att göra, vilket är skönt, det är så tråkigt när man bara står där. Haha! Imorgon jobbar jag 12-18 tror jag, Jag jobbar inte så super långa dagar nu eftersom att jag ska jobab i 2 veckor i sträck, jag behövs nog dessutom bara på rusning timmarna, när det är mycket kunder! ^^


Men nu ska jag käka! Det känns btw som att det är måndag idag, haha, hr trott det hela dagen typ! ^^


Ha det bra!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards