Veronica

Alla inlägg under juli 2012

Av Veronica Johnsson - 26 juli 2012 19:19

Jag kör fredags mys på en torsdag istället! ^^

Av Veronica Johnsson - 26 juli 2012 16:20

Hejsan! Har ni haft en bra dag? Själv har jag haft en väldigt bra dag på stan !

Vi började med att äta på kungshallen, sedan fick vi runt och kollade i lite affärer, bara gick runt på stan liksom! Jag hittade en sjal på indiska för 40 kr, på rea! Inte dåligt! Och ett iPhone skal, hittar aldrig ett snyggt till 3GS men jag gick förbi något stånd vi stadsteatern och hittade ett fint rosa skal! Ni kan se båda på bilden hör under! ^^

Imorgon ska jag ut på stan igen med Linnéa, vet inte riktigt vart vi ska gå men det märker vi!

Nu ska jag ta en tupplur, vart jätte sömnig!

...

Av Veronica Johnsson - 26 juli 2012 09:46

   

Såhär ser jag ut idag!

Tröjan och shortsen är ifrån Gina tricot! 

 


Godmorgon! Jag vaknade jätte tidigt idag, hade jätte svårt att sova igår och när jag vakande vid 7 (!) idag så kunde jag inte somna om, så gav upp och la mig i soffan och tittade på "Hajar som hajar". Haha, vad jag älskar den filmen! ^^


Vid 12 ska jag och Joakim möt upp mamma vid centralen och äta lunch, sedan ska vi gå runt lite på stan bara. Jag hoppas att vädret håller i sig eftersom att jag har satt på mig shorts. Det är ju så varmt så det känns som att det behövs ju! 


Ha en bra dag!

Av Veronica Johnsson - 25 juli 2012 20:03

Otroligt bra låt! Lyssnar på den hela tiden! :)

Av Veronica Johnsson - 25 juli 2012 15:18

Nu har jag varit på Apoteket och köpt nässpray och ögon droppar! De kunde ju ha varit större förpackningar med tanke på priset, men jaja.. Får hoppas att det funkar nu då! 


 

Av Veronica Johnsson - 25 juli 2012 09:33

Godmorgon! Jag ska egentligen jobba idag men jag må sådär konstigt igen, det positiva är att jag har kommit på orsaken. Mina pollen tabletter... De har biverkningar som yrsel, illamående, huvudvärk och sömnsvårighet plus trötthet men det får ju typ alla. Alla de jag nämnde stämmer på mig. Jag har aldrig svårt att sova på riktigt, nu har jag plötsligt haft det ett tag. Men nu vet jag iallafall varför och får köra med ögondroppar och nässpray istället, ska gå och köpa det senare!

Imorgon är jag ledig och då ska jag ut på stan med mamma och brorsan!

Ha en bra dag!

Bastards!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards