Veronica

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Veronica Johnsson - 27 augusti 2013 18:15

Idag har varit en upp och ner dag, jag tror att jag både somnade och vaknade på fel sida (anledningen att jag inte bloggade igår, mådde inte så bra efter skolan). Vi hade en väldigt kort skoldag och jag slutade redan efter lunch eftersom att idrotten var inställd. Jag åkte hem efter skolan och tog det lugnt innan jag tränade. Tränade i 30 minuter, var så sur på mitt knä så pallade inte mer. Jag trodde förra veckan att mitt knä var påväg åt rätt håll men nu har jag haft ont i knät, eller knäna ska jag egentligen skriva sedan i söndags. Jag orkante, det gör en så trött att går runt att ha ont hela tiden, det gör inte skit ont så att jag inte kan gå men det känns liksom hela tiden och jag bir bara så frustrerad. Jag hatar att sitta och gnälla på bloggen, så nu ska jag sluta upp med det. Ni kan kolla/ lyssna på Justin Timberlakes video till "Mirrors" istället. Så hans framträdande på VMA (musiv video award) och påmindes om hur otroligt bra han är! 


Såklart fungerade inte URL:en, men här är en länk till spotify: Justin Timberlake – Mirrors

 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards