Veronica

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Veronica Johnsson - 13 augusti 2013 21:42

Idag på jobbet så stog jag och pratade med Linnéa om att det sista året i skolan snart ska börja för mig, det innebär ju, och tillochmed jag som är mycket envis om att sommaren inte är slut, faktiskt måste inse att den faktiskt börjar lida mot sitt slut. Det har varit en väldigt bra sommar. Som började med en massa studenter och födelsedagsfirande, och dessutom en resa till London med de bästa och skönaste människorna i världen! Efter det vankades det midsommar och veckorna efter det det har jag bara jobbat och mellan det hunnit umgås med vänner. Det har varit en väldigt kul sommar, det sista riktiga sommarlovet jag faktiskt kommer ha. Det tar emot lite att skriva så men så är det. Det känns båe skönt och lite läskigt. Jag får äntligen gå vidare i livet efter många år i skolan, fler kommer det nog att bli, men det känns inte lika tvingande som Gymnsium liskom. Och dessutom skaffa sig ett jobb och börja försörja sig själv. Det är läskigt och det kommer säkert bli svårt, men hur kul vore det om det skulle komma som på en rälls? Nej, det känns inte så roligt.


Nu taggar vi för ännu ett år i skolan! 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards