Veronica

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Veronica Johnsson - 12 augusti 2013 15:45

Jag, Emily och Alexandra    

(Bilder lånade från Alexandras och rebeckas Instagram)


Igrå jobbade jag för första gången på Team Sportia i Sollentuna, det var lite förvirrande, eftersom att jag är så van vid PUB, men annars gick det bra, blev mer och mer van vid butiken osv. Så jag kan verkligen tänka mig att jobba där igen! Det kan vara lite skönt med ombyte ibland.


När jag hade slutat så åkte jag till Ramsö, mötte upp Alexandra påvägen, där vi firade Emily som fyllde 18 för ett tag sedan. Det var vi och sedan några av Emilys kompisar. Det var jätte trevligt och mysigt, vi åt middag och satt och snackade. Jag åkte hem på kvällen, min mage mådde inte så bra. Men det var en väldigt bra dag måste jag säga. Tack alla för en bra gårdag!  

Av Veronica Johnsson - 12 augusti 2013 15:36

Han var tydligen med i American Idol och för några veckor sedan så hittade jag den här låten "Heartless", Kanye West sjunger Originalet. Jag kan verkligen inte sluta lyssna på den, jag tycker att den här versionen är mycket bättre än Kanyes. Jag älskar rösten, att den är acoustic och aa, det är bara en väldigt bra låt helt enkelt! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards