Veronica

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Veronica Johnsson - 25 augusti 2013 16:08

Jag har haft fullt upp den här helgen så det är därför jag bloggar först nu! I fredags så lämnade jag in min mobil för lagning och när den var klar så åkte jag direkt till Heron City och mötte upp Alexandra där vi kollade på "The mortal instruments: City of bones", både jag och Alexandra tyckte att den var riktigt bra och jag väntar spänt på uppföljningen! Jag har läst de första 2 böckerna, men det var för något år sedan så jag kommer inte ihåg allt, men jag minns att de var riktigt bra!


Igår jobbade jag, 10-18. Jag sålde min första cykel, en Skeppshult dessutom, jag känner mig skit stolt, haha. När jag hade jobbat klart så åkte jag direkt hem, lagade mat och gick och la mig i sängen och tittade på några serier, skönt avslut på lördagen helt enkelt! Idag har jag städat rummet och tränat, jag ska börja träna smått med knät igen för att se hur det fungerar, idag gick det helt okej en stund sedan fick jag köra på bara överkropps övningar. 


Så har min helg sett ut, nu ska jag ladda upp för kommande vecka, jag hoppas att alla har haft en bra helg. 


     

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards