Veronica

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Veronica Johnsson - 15 augusti 2013 20:18

(Bild från min instagram)


Det var väldigt länge sedan jag åt pannkakor, så jag bestämde att det var dags att göra det nu! Så nu har jag stekt och ätit en massa pannkakor och de vart väldigt goda måste jag säga! Mina brorsor och pappa tyckte också om dem så det är ett gott tecken. Man blir aldrig trött på pannkakor! 


Av Veronica Johnsson - 15 augusti 2013 10:00

Det har nu kommit en teaser trailer till filmen "Vampire Academy: Blood Sisters" som är baserade på bokserien "Vampire Academy". Jag har läst alla böcker och väntat länge på att de ska släppas en film. Men när jag tittade på den här trailern, jag var jätte förväntansfull, men när jag kolla klart på den så får jag inte riktigt den känslan jag hade hoppats på. Nu är det iofs bara en teaser trailer, men det känns som att filmen har helt fel känsla en den man fick när man läste böckerna. Jag hoppas att när den fulla trailern kommer, samt filmen kommer, att den är bättre! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards