Veronica

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Veronica Johnsson - 18 augusti 2013 17:00

För någon vecka sedan var jag inne i stan med Denise och då var vi inne i en bokhandel, och såklart kom jag ut med nya böcker. Den här gången vart det 2 böcker, "Linux" och "Blood  red road". Båda verkar väldigt bra och nu väntar dem på att läsas.


Jag fick dessutom en bok av mormor igår, "I stundens hetta" av Viveca Sten, som hon har läst ut så nu har jag 5 böcker att läsa, och efter det ska jag läsa Harry Potter serien. Jag har redan börjat på den första, men tänkte nog läsa någora av de andra böckerna efteråt då de inte är så tjocka liksom! 


   

Av Veronica Johnsson - 18 augusti 2013 15:16

Oj, vad dagarna har gått fort helt plötsligt. Nu är det endast 2 dagar kvar till skolan börjar. Jippie! Igår vad jag iallafall på kalas hos min kusin som fyllde 8 år, med hela släkten. Det var mysigt och vi åt en massa gott, det var kul att umgås med släkten också. Vi palnerade även in att gå på grönan och även stadshuset om 2 veckor. Släkten är bäst!


Idag är den en väldigt seg dag och jag har bara kollat film och latat mig idag. Senare ska hela familjen gå på bio, Timmie och Emma kanske följer med också. Det var länge sedan vi gjorde något sådant alla tillsammans så det ska bli kul! 


Hoppas att ni har en bra söndag!

Mammas sida av släkten på Tomtits! ^^ 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards