Veronica

Alla inlägg under september 2012

Av Veronica Johnsson - 5 september 2012 07:33

Godmorgon! Sitter och väntar på bussen nu, är faktiskt rätt pigg idag, eller typ pigg trött, haha svårt att förklara ^^

Efter skolan ska jag jobba till 19 så får se om jag skriver mer idag!

Ha en bra dag!

Av Veronica Johnsson - 5 september 2012 07:33

Godmorgon! Sitter och väntar på bussen nu, är faktiskt rätt pigg idag, eller typ pigg trött, haha svårt att förklara ^^

Efter skolan ska jag jobba till 19 så får se om jag skriver mer idag!

Ha en bra dag!

Av Veronica Johnsson - 4 september 2012 21:03

 

Citat av Babe Ruth

Av Veronica Johnsson - 4 september 2012 20:18

Godkväll allihop!!


Idag har varit ännu en hektisk dag, men jag antar att det bara är att vänja sig! Men det slutade iallafall med lite goda nyheterr, det sover man alltid bättre på! ^^ Jag kan tyvärr inte berätta så mycket om detta, eftersom att det handlar om business liksom, ni aknske får veta mer senare. Vi klättarde i rålis parken på idrotten, det var skit svårt, men jag försökte iallafall så gott jag kunde även fast det var svårt och läskigt haha! Min lärare tog massor av bilder, som de alltid gör typ, så aknske kan sno någon av dem när de kommer upp! ^^ Sedan hade vi entreprenörskap, jobbade med UF då. Åt lunch på sandys, det vart en skit god pasta med pesto och kyckling, mums! Efter det var det näthandel och tillsist svenska. Gick verkligen segt på svenskan, var så trött och orkade inte koncentrera mig. Haha!


Har nu precis varit och gått på en uppfriskande promenad, det är så skönt! Man sover mycket bättre efteråt!


JAG VET, jag är världens sämsta på att ta outfit bilder! Jag har alltid för brottom på morgonen eller så kommer jag på det precis när jag har tagit av kläderna! :((


Godnatt! Nu ska jag somna till ett 2 and a half men avsnitt! ^^

2ad036f4c96411e1a94522000a1e8aaf_6_large

weheartit



Av Veronica Johnsson - 3 september 2012 18:08

Hejsan!! Hur mår ni?? Jag fick en massa energi nu eftersom att jag precis har tränat, duschat och allt sådant. Man blir fett pigg efteråt!


Det behöver jag också, idag har varit en lite knas dag. Har kännt mig allmänt ur form idag, typ trött. Så på lunchen äter jag dagens på canape, det är biff med potatis med någon sås. Jag trodde inte att det var mjölk i såsen, jag hade ju då fel om man säger så. Typ en halvtimme efter lunchen får jag världens jävla mag ont, det typ svider i magen känns det som, jag satt kvar en stund ifall det skulle gå över, vi skulle dessutom jobba med UF vilket jag verkligen behöver göra. Men då börjar jag känna mig helt slut/borta i huvudet och jag känner hur ögonen blir tunga. Så då sa jag till läraren att jag gick hem, skulle ändå inte kunna jobab något när jag mådde sådär liksom. Så åkte hem och la mig. Efter ett tag avtog det så då satte jag mig och gjorde lite grann med UF. Idag vart det klart också, jag är själv på mitt UF företag, medans alla andra är minst 5 typ. Men det ska fan gå! Är lite orolig, men fan jag ska klara det!!! Är dock redan helt trött påå hela den här grejen, hur kul det än är så tär det verkligen på en haha x) 


Tumblr_m9ox5tu4aj1qh0i1bo1_500_large

Av Veronica Johnsson - 1 september 2012 17:43

Kollar på Harry Potter, ryser för att de är så bra!! ^^

Av Veronica Johnsson - 1 september 2012 11:51



Eftersom att min kamera är efterbliven så får ni se det jag köpte såhär:  

         

Är riktigt nöjd! ^^


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards