Veronica

Alla inlägg under september 2012

Av Veronica Johnsson - 16 september 2012 16:52

Har precis tittat på fotboll på tv:n med min gnagar familj! AIK - Djurgården, vi vann med 3-0. Awesooomee!! Jag har börjat tycka att det skit kul att både kolla på och spela fotboll, kan ju vara för att alla i min familj gör det hela tiden, det är lätt hänt att man dras med då! ^^


Nämen grymt spelat AIK!



Pappa håller på att beställa från Pizza Korall, dock blir det sallad för mig. Kan inte äta Pizza och är inte sugen på kebab så då blir det en god grekisk sallad! <3

Av Veronica Johnsson - 16 september 2012 14:35

Hej!!

Sitter på Rönninge station och väntar på tåget! Jag sov ju hos mina kusiner.

Det var somsagt lite släktskap igår dör min mormors och min ena kusin. Det var trevligt att träffa alla. God mat och allt! På kvällen satt jag och mina kusiner och spelade spel till typ 1 på natten, haha det var kul! ^^

Imorgon är det ny vecka och jag hoppas på att den veckan blir bättre än den här! Men somsagt, ny vecka, nya tag! ;-)

Ha det bra!

Av Veronica Johnsson - 15 september 2012 15:36

Hejsan! Snart ska jag till kusinerna, min morbror och min kusin Sara fyller nämligen år! Jag ska sova kvar där också eftersom att pappa ska ha lite party här med en massa gubbar och jag känner inte för att vara hemma då! ;-)

Så jag drar väl om någon timme!

Såhär ser jag ut idag:

Av Veronica Johnsson - 15 september 2012 14:09


Tills One Direction släpper sin andra platta! Vi höra lite ny musik ifrån dem nu!    

 

Av Veronica Johnsson - 15 september 2012 12:03

Hejsan!


Jag har ändrat lite färger och typsnitt i bloggen, tyckte att det passade bättre nu till hösten liksom! 


Vad tycker ni? Var det coolt med den gröna färgen, eller ser det bara knas ut? :)


 

..

Av Veronica Johnsson - 14 september 2012 20:35

Hej! 


Jag har precis kommit hem från jobbet och ahr käkat middag. Sitter nu och mumsar på lite godis! Har fan förtjänat det efter denna vecka! ^^


Dagen har varit hyffsat bra, dock avrt dagen lite seg mot slutet, men väl på jobbet så vart jag pigg igen och jobabde väldigt effektivt!


Ha en bra fredagskväll nu!


 

Utfyllnadsbild!

Av Veronica Johnsson - 14 september 2012 07:44

Av någon anledning laddades inte denna bild upp:

Av Veronica Johnsson - 14 september 2012 07:37

Godmorgon! Jag känner mig lite piggare idag, kanske för att det är fredag, dessutom kände jag att när jag pluggade företags ekonomi igår så gick det as bra osv! Så vaknade upp och kände mig lite gladare än igår, är dock fortfarande förkyld, hoppas att det går över i helgen! Har lite ont i huvudet, men nu ska jag kämpa sista dagen!

Kämpa på ni också! Kom ihåg, du är alltid starkare än du tror! ;-)

Såhär ser jag ut idag:
Jeans från Gina tricot, tröja från Gina tricot, halsduk från Indiska, jacka från H&M, converse från teamsportia!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards