Veronica

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Veronica Johnsson - 1 september 2012 17:43

Kollar på Harry Potter, ryser för att de är så bra!! ^^

Av Veronica Johnsson - 1 september 2012 11:51



Eftersom att min kamera är efterbliven så får ni se det jag köpte såhär:  

         

Är riktigt nöjd! ^^


Av Veronica Johnsson - 1 september 2012 11:34

Hej på er! Idag är det 1:a September och hösten har verkligen börjat kan man säga. Det har regnat typ konstant i ett dygn nu, hur mycket vatten kan det finnas? Man kan ju undra om vatten nivån i havet har minskat någon meter? ^^


Nu på morgonen så tränade jag lite och tog en dusch efter det. Idag ska jag bara dö hemma typ, ska väl följa med pappa och Kia när dem handlar sedan och köpa lite gott eller något. Känner mig helt slut, vart helt yr när jag tränade så tränade inte så länge... Men typ alla på skolan känner sig sjuka nu, så det förvånar mig inte om jag också luckas haka på... Jaja, får göra det bästa av situationen!


Jag ska lägga upp lite bilder på det jag köpte igår snart! ^^


Ha det bra!

 

Bra låt att lyssna på när man är lite nere!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards