Veronica

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Veronica Johnsson - 21 september 2012 17:23

Men jag försöker tänka positivt, så gott det går! Läste nämligen någonstans att om man är glad och positiv och tänker bra tankar så är det mindre chans att bli förkyld! Kanske borde testa lite!! :DDD 


Dock kommer jag vara lite neggo nu, jag såg filmen "Mirror Mirror" idag, inte alls bra!! Den var lite rolig då och då, men man vart lite förrvirrad, man fattade liksom inte vad som hände ibland. Jätte knas! Så a big no no från mig! 


Annars då? Jo jag var utanför mitt rum mer än en timme idag, vilket jag inte har varit på 3 dagar, och jag var helt uttmattad efter det. Super jobbigt att laga mat och titta på tv, och sedan ställa in i diskmaskinen, borde får nobel priset! ^^


Haha, hoppas att ni får en lite roligare fredag än jag!!


Killarnas nya musikvideo/låt är ute nu på Youtube, då blir man lite gladare! :P


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards