Veronica

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Veronica Johnsson - 24 september 2012 17:31

Godeftermiddag! 


En riktigt trött dag idag men på någotsätt så var jag ändå väldigt effektiv, det är inte alltid de sakerna går ihop liksom!

Det har varit lite tvivel om jag ska åka till Göteborg imorgon eftersom att jag hostar så jäkla mycket och vill inte att de ska slänga ut mig på natten. ^^ Men jag tror jag åker iallafall, den här utbildningen kommer nämligen stå med i slutbetyget och det är en merit poäng och jag känner att det inte kan skada att ha en sådan där. Dessutom kom jag på att det kanske blir bättre om jag tar astma sprej, eftersom att astmatiker alltid drabbas av förkylningar oftare och de är mycket mer långvariga då(jo tack). Så jag testade det och det verkar fungera!


Så imorgon går tåget 06.10 ifån t-centralen och vi är i Göteborg vid 9. Kommer hem på onsdag vid 19 tiden igen. Så vi ska alltså sova på skolan! Det blir nog kul om jag inte hostar som fan dvs! :P


Nu måste jag packa kom jag på! ^^

 

Av Veronica Johnsson - 24 september 2012 07:55

Godmorgon! Sitter död i soffan, har legat och hostat hela natten, sov typ 3 timmar Max. Men men måste till skolan ändå, men jag får hålla ut!

Ha en bra dag! :-))

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards