Veronica

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Veronica Johnsson - 23 maj 2011 19:08









Från i lördags:

                                                                     


Rix Fm- Festival 2011:


Förband och Programledare:

       


Mohombi:

           



 


 

Ulir Munther:  

   


      

Loreen:

 

Andreas Johnsson:

 





  Lite sne sådä, men det var svårt att se hur man filmade xD

Nicke Borg:




  Snett igen xD


Sunrise Avenue:






   

Milow:




Tove Styrke:

   


 




Martin Stenmarck:


               


      


Eric Saade:

                   


Det här är inte ens hälften av alla Saade bilder  


  Jag vet! Kass kvalité men det var skit svårt att få fokuset rätt när alla hade händerna uppe i luften men man hör låten (lite grann iallfall) och man ser dem liite. Jag skulle ha filmat mer om inte minnet tog slut :/

Men fick fäääääääääätt många bra bilder istället!   


Det var alla bilder, det har tagit en evighet att ladda upp alla bilder och alla videos, men nu är det klart!


Jag vet att det är dålig kvalité på vissa bilder och videos men det var SKIT svårt att fota när alla rörde sig hela tiden och eftersom att jag var så kort så fick jag sträcka upp kameran för att kunna fota och då såg man inte alltid vad man fotade xD Men det var skit kul på rix fm!!


god natt!


 


   



Av Veronica Johnsson - 23 maj 2011 18:17

Jag har bloggat as dåligt de senaste dagarna, men tänkte gott göra det med den riktigt FET bildbomb, så håller på att ladda upp typ miljarder bilder som jag tog både på rix fm festivalen igår och lite andra bilder. Det kommer dock ta en stund men de kommer snart!    Här kommer en bild på ingen mindre än Eric Saade som har hunnit ladda upp. Han ägde i söndags och jag stod och skrek halsen av mig, tyvärr så tog minnet slut på kameran när han uppträdde så fotade bara halva hans uppträdande, men dte vart typ 100 bilder på bara honom xD   

 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards