Veronica

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Veronica Johnsson - 15 maj 2011 20:18

Har varit i stallet idag och tittat när Linnéa tävlade baron i dressyr, fotade även lite gran, fast med hennes kamera. Jag tycker att det gick bra för henne, Baron blev tyvärr stel och var rädd för typ allt men jag tycker att Linnéa skötte det bra!


Måste bara säga att fyfan vad skönt att Saade kom 3:a igår, tycker inte att rätt bidrag vann och självklart ville jag att han skulle vinna, men 3:de plats är grymt! Ha satt tillbaka sverige på kartan igen med den bästa plascering som vid har haft sedan 1999. Så det är GRYMT!! Är as glad och har gått runt och sjungigt "I will be popular" hela dagen, min familj börjar få damp på mig xP 

Nej men det är as kul att det gick som det gick!!


   Söta Belle! (Fotade med mobil kamera, därav den lite halv bra kvaliten!)


Och grattis till bästa Saade!!  


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards