Veronica

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Veronica Johnsson - 17 maj 2011 20:31

Har as ont i rumpan!! David drog undan min stol när jag skulle sätta mig på den och då landade jag rakt på sitt benet så nu är det helt svullet och jag går som ett mongo! 


Måste erkänna en sakt nu när jag ändå skriver. Har inte kunnat erkänna det här för mig själv förens igår för det här brukar inte hända, utan något e knas. Jag har nämligen blivit helt tokig i Eric Saade och hans låtar! Jag har aldrig blivit så inne i en artist och hans låtar som nu. Jag har alltid haft någon favvo artist men det har gått över efter någon månad. Men jag har haft Eric Saade som favvo artist hur läge som helst och jag lyssnar alltid på hans låtar kollar varenda inlägg han gör på facebook. Jag trodde aldrig att jag skulle bli så här tokig i en artist, men måste säga att jag INTE är tokig i HONOM utan hans musik och han som artist! 


Haha, har ni nån sån artist som ni bara älskar?  


 


      

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards