Veronica

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Veronica Johnsson - 1 maj 2011 20:57

Jag har haft värsta fail dagarna i 2 dagar nu, jag failar med allt.  jag välter saker, jag glömmer dra ut kontakten när jag ska tabort visparna från elvispen när jag har vispat kladdkake smet så att jag får massa kladdkaka över mig, jag slår mig själv, tappar öppen vanilj burk på golvet och lägger korkar i smör. Det är nog bara hälften av de fail jag har gjort de senaste dagarna, jag fattar inte vad grejen är!!


Aja, Timmie och jag gick för en stund sedan, de var här på familje middag och timmie lagade maten, det vart goda färsbiffar med klyftpotatis, as gott, men jätte mättande!


Jack är så söt!


 


 


 


Av Veronica Johnsson - 1 maj 2011 10:35

Har precis vaknat och väntar just nu på att linnea också ska vakna.Igår så hade vi jätte kul, jag kon till Linnea vid 5, och vid 7 så åt vi middag. Efter middagen gick vi till banslätt och mötte upp sebastian och David, sen så gick vi upp till brasan i tullinge berg och hängde där ett tag sen så gick vi, vi hängde med Sebastian och David hela kvällen och vi såg Saw 3D hemma hos sebastian, den var fett äcklig!! ;-P Aja, skriver mer när jag kommer hem senare!// Veronica

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards