Veronica

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Veronica Johnsson - 14 maj 2011 21:45

Sitter just och kollar på ESC, nyss var det saade och jag gillade att typ hela arenan jublade som fan när han kom in och under större delen av låten :-D så km igen nu saade, du kan ta dem! Sopa golvet nuuuuuuuuu!!!!! :-D

Av Veronica Johnsson - 14 maj 2011 17:40

  Här kommer en bild på min sockerkaka, den ser mycket godare ut i verkligheten! 

   


Av Veronica Johnsson - 14 maj 2011 16:17

Ikväll är det finalen i ESC, får se hur det går för Saade. Man vet aldrig, men jag tror att vi har en chans att vinna men jag är inte helt hundra, Men det roliga är att sverige spelar final i hockey EM(tror jag) och sverige är i final i ESC, det måste ju betyda något... Eller inte, men man kan ju alltid hoppas.   Men jag har laddat upp kvällen med att köpa godis och baka sockerkaka, som tyvärr blev lite bränd, men den är nog god iallfall! 


Nej nu vart jag jätte sugen på att spela något wii spel, så hörs senare!!


Skulle lagt upp en bild på socker kakan, men det cpa upp sig...

   så ni får den här istället, för jag är typ as glad idag, men jag vet inte varför!   


   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards