Veronica

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Veronica Johnsson - 15 september 2013 19:37

Oj oj, den här helgen gick i rekord fart och jag har gått runt hela dagen och trott att det är lördag, men det är ju faktiskt söndag! Men det har varit en väldigt härlig helg. Det började med att jag mötte upp mamma på stan efter skolan, vi köpte presenter till min kusin och min morbror och fikade, sedan åkte vi till Rönninge och hade kalas för de som ska fylla år nästa vecka. I går så fick jag äntligen träffa mina väldigt saknade kompisar, Linnéa och Alexandra. Det var väldigt länge sedan vi sågs och jag har saknat dem väldit mycket så det var en bra dag! Idag har jag jobbat och nu tränat, kul att jag tappade mitt personal kort på jobbet också, så nu måste jag fixa ett nytt också. Jag måste säga att jag hade en väldigt lugn fredag den 13:e men jag tror att det tog ut sig idag istället! 


Nu laddar vi för en ny vecka, som börjar med mössprovning ( ). Jag är så jäkla taggad på att ta studenten nu!! 


Hoppas att ni har haft en bra helg! 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards