Veronica

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Veronica Johnsson - 28 januari 2011 22:22

Hejsan!


Jag lånade datorn här ute på Tyresö en stund, trodde att det skulle vara as seg uppkoppling, men det är det inte. Det är Najs!

Det är ganska jobbigt att vara barnvakt, dem bara springer runt och gör inte som man säger, tur att man har mamma här!


Vi har mest spelat spel och lekt med Hanna och Ebba, och nu sover dem äntligen. Missförstå mig inte, dem är skit söta, men väldit jobbiga på samma gång, dem bara busar runt hela tiden!

Såg nyss på Parlamentet. Jag tycker inte att den nya programledaren är lika bra, Anders eller vad han hette var mycket roligare! Och det var någon ny grej som jag inte fattade, dem skulle typ säga rätt sak och om dem sa fel så vart det ett speciellt ljud, det vart typ fel ord hela tiden... ja jag fattar inte! Någon annan som gjorde det? Vad tycker ni om den nya programledaren? Bra/ dålig?


God natt och ha en najs fredagskväll!


// Veronica

Av Veronica Johnsson - 28 januari 2011 14:44

Hejsan!


Nu nu drar jag till Tyresö, ska göra min mamma sällskap nät hon vaktar min kusiner, Ebba och Hanna. Vi sover över där också. 

Imorgon så ska jag på öppet hus på Nackademin city och Design& construction college. Och efter det ska jag till mamma och äta där sedan åker jag hem igen. 

Så troligvist så bloggar jag inte förns imorgon kväll.


Men ni få ha en bra fredags kväll, så hörs vi imorgon!


  

Dagens outfit!


Nu måste jag dra, annars kommer jag att missa bussen, ciao!


// Veronica

Av Veronica Johnsson - 28 januari 2011 12:02

Nu ska jag skriva lite om mig och bloggen!


Jag heter Veronica (som ni kanske redan vet), jag är 15 år, ska fylla 16 den 31 mars. Jag bor i Huddinge och i Haninge. Jag går i skola i Tullinge, Falkbergsskolan. Till hösten ska jag börja på ett gymnasium, det ska bli spännande och roligt! Jag har 2 katter (Fibi och Cleo), 1 kanin (O´maley) och 2 Gerbilder (Dollar och Cash). På min fritid så rider jag, fotar jag, är med mina kompisar osv. 


I den här bloggen kommer jag att blogga om mig själv, ridsport, foto, musik och sådant som intresserar mig. Jag försöker ta några bilder varje dag men det är inte alltid jag har något att fota liksom och min kamera är inte så bra så den är tråkig att fota med.


Det var allt jag kunde komma på som ni kanske ville veta, har ni några frågor så bara fråga på, jag svarar på nästan allt!   


     Mig

       Mitt liv


   Cleo  

    Fibi

  O´Maley

   Dollar och Cash

       Och mina vänner   


Alla bilder är fotade av mig, förutom dem när jag rider (Linnea Kunosson) och bilderna på mig, Linnéa och Emmy (Alexandra Lengquist). Bilden på mig och Carat, den tredje bilden (Felicia Andreasson).


// Veronica

Av Veronica Johnsson - 28 januari 2011 09:03

Hej!Jag hoppas att ni har/ hade en bättre morgon än mig, jag vaknade nämligen av en fruktansvärd mensvärk. Det jag var nära att spy så ont gjorde :( Så jag gick inte till skolan, jag visste att om jag tog en Alvedon går det över om ett tag, men jag visste inte när och vi har bara brustabletter och om det kommer tillbaka är det svårt att ta det i skolan. Vi skulle iof bara till ett reningsverk idag ju, så det är inte så mycket som jag missar, det är bra.Jag har kommit på att jag hatar att vara tjej en gång i månaden! Men nu ska jag försöka äta lite frukost! Hörs senare!// Veronica(bloggar på ipoden, så kan inte lägga in någon bild)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards