Veronica

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Veronica Johnsson - 22 januari 2011 21:59

Jallo!


Har precis kollat på "Karate Kid" (Den nya) och den var as bra!

Man ser så mycket Will Smith i Jaden Smith, Jaden är fortfarande ung och är inte super van vid att vara skådis men jag tror att han kommer att lyckas as bra! Btw, jag älskar Will Smith om ni undrar, enligt mig så är han en av dem bästa skådespelarna, iafl inom action/komedi.


Men filmen var lika bra som jag trodde att den skulle vara, kanske lite lång, men jaja!


NI borde verkligen se den, och har ni sett den? Vad tyckte NI?


Juste, apropå karate, igår testade jag på karate förförsta gången, och det var rätt kul, har en till "testa på träning" imorgon, då ska jag bestämma mig om jag ska börja eller inte .


Hörs!


// Veronica

    

        4/5 smileys!


Av Veronica Johnsson - 22 januari 2011 15:00

Hejsan!


Japp har nu gjort en blogg, jag har haft en del bloggar innan, men jag har aldrig varit nöjd med dom eller så har jag tröttnat och trott att jag inte vill blogga mer, och då tar jag bort dem, men nu har jag insett att bara för att jag kanske har lite idé torka, eller tröttnar på bloggen en tag, så ska jag INTE ta bort den!!


Ni får veta mer om mig och bloggen i ett annat inlägg.


// Veronica


p.s Snyggare och bättre header kommer, måste bara fixa den först  .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards