Veronica

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Veronica Johnsson - 26 januari 2011 17:09

Hejsan!


Ni kanske märkte att jag inte bloggade igår, men det var för att när jag kom hem från stallet igår så var jag jätte trött, och glömde bort bloggen totalt.

Men bättre sent en aldrig!


Men efter skolan var jag som sagt i stallet och fotade när Linnéa red, fick några bra bilder! 


Idag så har jag ju varit i skolan och det var en väldigt seg dag, för vi har ju tema vecka och vår grupp var klar med allt så vi satt och spelade kort i typ 2 timmar, lite lame sådär...

Men efter skolan så gick jag och Kalle hem till Linnéa och skrev på vår spanska dialog som ska vara klar på tisdag, vi måste typ skriva två meningar till, så det är najs! Men kom nyss hem efter att ha frysit ihjäl ute, det är så kallt, jag hade typ ingen känsel i händerna, det är lite läskigt.

Juste apropå läskigt, polisen var på vår skola idag och typ pratade lite om hur många problem det är med alkohol ute osv. Enda sen jag var i USA har jag fått men för livet, alla poliser som var där (många) stog och typ stirrade på en, det var creapy!


Men aja, nu sitter jag och lyssnar på musik   och ska typ kolla fejan.

Hörs!


// Veronica

Här kommer bilderna (fotade med Linnéas systemkamera).


                



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards