Veronica

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Veronica Johnsson - 3 juni 2011 14:17

Sitter här framför datorn och är helt slut ihuvudet, har varit det sedan i tisdags. I går somnade jag vid 5, på kvällen och vaknade vid 9-10 på kvällen och tänkte hur ska jag kunna somna om igen. Klockan 12 var jag dödstrött igen och gick och la mig och sov till typ halv 11 vilket är ganska sent både för att jag inte brukar sova så länge och för att jag hade ju sovit i fyra timmar kvällen innan och nu är jag skit trött igen, jag är helt borta i huvudet och allt och jag har inte gjort något de senaste 2 dagarna så jag antar jag har dragit på mig en regäl förkylning. Få hoppas att det blir bättre snart. Men jag orkar knappt blogga så det blir lite låg uppdatering tills jag mår lite bättre.


Hoppas att ni har en bättre dag än jag!


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards